ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری افراد مسلح در نیجریه ۴۰ نفر را کشتند پوتین: درگذشت رئیسی ضایعه بزرگی است وزیر خارجه صربستان: یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان در اذهان باقی خواهد ماند نتانیاهو: هدف اصلی اسرائیل، نابودی حماس است حمایت فرانسه، بلژیک و اسلوونی از درخواست صدور قرار بازداشت برای نتانیاهو تمجید وزیر خارجه الجزایر از نقش شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در توسعه روابط تهران - الجزیره سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در مرکز غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران برگزار شد + فیلم ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است
سرخط خبرها

وحیدی: وضعیت امنیتی کشور پایدار و مطلوب است| دشمن با تمام ظرفیت از اغتشاشگران حمایت می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۴۸۱۷
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
وحیدی: وضعیت امنیتی کشور پایدار و مطلوب است| دشمن با تمام ظرفیت از اغتشاشگران حمایت می‌کند
وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را پایدار و مطلوب دانست و گفت: با وجود تلاش‌های دشمنان، مردم پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استاندار تهران در طول دوران خدمتی‌اش منشا خدمات و اقدامات اثرگذار و ارزشمندی در استان شد.

وزیر کشور با آرزوی توفیق برای منصوری در سمت جدید معاون اجرایی رئیس جمهوری کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی و روحیه جهادی آقای منصوری، از ظرفیت‌هایش در پیشبرد قوی‌تر امور کلان توسعه استانداری‌های سراسر کشور بهره خواهیم گرفت.

وحیدی با مهم خواندن مسائل توسعه‌ای و عمرانی استان تهران با توجه به مرکزیت این استان در کشور، اظهار کرد: مجموع اقدامات و برنامه‌های استان بایستی همواره سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را ارتقا بخشد و در این زمینه استاندار تهران با تمام ظرفیت فعالیت کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات برجای مانده از گذشته در استان بایستی به سرعت دنبال شود و استان تهران متناسب با شاخصه‌های تعریف شده در برنامه توسعه استانی رشد و توسعه یابد.

وی امنیت را زیرساخت و پایه اصلی برای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت، پیشبرد مسائل کلان توسعه‌ای و عمرانی دشوار است.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: راهبرد اصلی جریان دشمن به حاشیه بردن ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وحیدی در این خصوص گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل دینی و انقلابی است و باید با پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه اجازه عمل به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->